Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 14, 2013
Image Size
181 KB
Resolution
1351×1728
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
507
Favourites
119 (who?)
Comments
16
Downloads
2
×
I got ur hat! by TheWaffleKitty I got ur hat! by TheWaffleKitty
The first Adventure Time fan art I ever drew was a picture of Marceline taking off Finn's hat and blushing at how cute his hair was. I drew it a week or so after Finn first took off his hat so I was really surprised by how cute he was lol
Anyway, it's been over 2 years since then.
Here's the old one thewafflekitty.deviantart.com/… I was really proud of it at the time lol. Now my style is messy and poop but I like it more for some reason. heheh
Add a Comment:
 
:iconaurielis:
Aurielis Jan 2, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ahhh so cute! I love it!! It's kinda weird cause I loove Fionna and Marshall Lee together but Finn and Flame Princess haha 
Reply
:iconthewafflekitty:
TheWaffleKitty Jan 4, 2014  Hobbyist General Artist
I like them as friends. I love her with Flame Prince, trust me
Reply
:iconaurielis:
Aurielis Jan 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Hahah ok! Is it because of the comics?
Reply
:iconthewafflekitty:
TheWaffleKitty Jan 6, 2014  Hobbyist General Artist
yeah i think so. but i also just don't really see those two as anything but really good friends
Reply
:iconaurielis:
Aurielis Feb 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ohh ok gotcha. I finally read the first comic and ahvbjdjxjdjeu LOVE THE FIONNA AND CAKE COMICS SOOO MUCH!!!!! I had only read the last one before cause that was the only one at Newburyport comics at the time...hehe
Reply
:iconfluttershy386:
omg fiona is so chubby.. :iconsocutemonkeyplz:
Reply
:iconthewafflekitty:
TheWaffleKitty Dec 17, 2013  Hobbyist General Artist
=u= yeah for some reason i always draw fionna way chubbier than she is
Reply
:iconhappymia13:
happymia13 Dec 15, 2013  Student Digital Artist
I love Marshall's hair! So awesome!!
Reply
:iconthewafflekitty:
TheWaffleKitty Dec 15, 2013  Hobbyist General Artist
heehee he's perfect
Reply
Add a Comment: